Shopping

Jag har ju sagt att jag ska hålla igen på garnshoppandet och det går väl hyfsat tycker jag. Men när fina arbetsgivaren la en personalkonferens i Uppsala så var det ju förstås helt omöjligt att inte gå in på Yll & Tyll och då komma ut därifrån med en liten påse smått och gott 🙂

20140511_192005

Väldigt fina saker om jag får säga det själv. Malabrigo lace i två av mina favoritfärger som troligen ska blir muddar, tror mina leder skulle uppskatta om jag använde muddar oftare. De gråa nystanen med Du store alpakka Baby silk ska bli en mössa tillsammans med de två nystan blåa som jag fick av min fina hemlisvän. Pompom har jag ju läst så mycket om så jag var bara tvungen och köpa den och jag blev inte besviken. Häftet med barnmönster är ju bara så fin, vill gärna försöka prova på att förstora något till vuxenstorlek – om jag nu kan det.

Jag hoppas på att nästa personalkonferens också blir på ett garnvänligt ställe:)

One thought on “Shopping

  1. Malabrigo lace är ett helt underbart garn!

    Vilken klok arbetsgivare du har som förlägger en konferens på ett så garnvänligt ställe:D

Kommentera

