Bästa hemlisen!

Jag har haft turen och fått bästa hemlisvännen i Stickameras Hemlis! Och det säger jag utan att ha fått en enda liten meter garn nu i paketet som kom i fredags. Men vad gör det eller snarare så var det himla bra, för det jag fick var sånt som gör att jag kan njuta desto mer av stickstunderna.

Eller vad sägs om detta:

20140330_113441

Thé från bästa theaffären, en kopp thé behövs alltid! En spännande bok att förgylla mina rätt lång jobbresor, fotsalt från Krusmyntagården, det sägs att antalet steg varje dag på mitt nya jobb blir rätt många så trötta fötter lär jag ha ett tag framöver och så söta små handkrämer. Perfekt alltihopa!

20140330_113507 20140330_113515

 

Jag fick dessutom några kluriga ledtrådar till vem min hemlis är. Det ger lite att fundera på…

Tack snälla hemlis för det fina paketet!

3 thoughts on “Bästa hemlisen!

  1. vilket fint paket du fick! även om det inte var stickrelaterat så är ju mjuka händer ingen nackdel när man stickar:) och fotsalt och varma sköna fotbad är ju dessutom en fin förberedelse inför vårsäsongen då man snart visar upp sina fötter i sandaler:)

  2. Vad bra att du gillade paketet trots garnbristen! 🙂 Handkrämerna ska vara speciellt för ”fiber artists”, de går in snabbt i huden och kladdar inte så man kan sticka vidare.

  3. Grattis till nya jobbet och vilken fördel att ha restid där man kan sticka! Kan det räknas in som löneförmån? 😀 Lite roligt med sådana där swappar men jag trodde att innehållen skulle vara delvis garnrelaterade. Var, för hundra år sedan, med i en jul-swap på nätet och blev väldigt besviken. Själv hade jag lagt ner mycket krut på innehållet, tänkt till och letat fina saker som skulle passa mottagaren. Fick en påse av någon annan med saker som såg delvis använda ut. 😦

Kommentera

