Margret

20140325_172847

Mönstret Margret med garn fick följa med mig hem från Huskrokens stickcafé som jag var på för en vecka sedan. Perfekt ”varvanedstickning” visade det sig, repetitivt mönster i finaste ekologiska bomullsgarnet ger visst lugn. Ser redan framför mig att jag ska ha den på mig när solen och värmen kommer så det är bäst jag fortsätter och håller takten för snart är det väl dags för vår och sommarkläder. Eller hur?

Margret, som gjort mönstret är dessutom en vän till mig och det känns på något vis extra bra att sticka ett mönster som en vän gjort 🙂

2 thoughts on “Margret

Kommentera

