Sommarsticke 2014

Har man tillbringat en sån fantastisk helg som jag gjort på Sommarsticke i Vrigstad så måste en bara börja blogga (lite) igen. Emma hade tillsammans med sin mamma Barbro, Tösen och fina volontärer på IM-hemmet arrangerat en fantastiskt fin helg som innehöll allt en kan behöva. I en vacker miljö har jag och ett helt gäng andra stickerskor kunnat njuta av att sticka och spinna utan att behöva tänka på något annat. Vi har fått så god mat och fika, kunnat köpa finfina garner hos Magasin Duett och köpa fina mönster av Maria Magnusson (bättre kolla Ravelry kanske).

Jag vill skriva att ni ska anmäla er bums nästa gång det blir en ny helg men om ni gör det så får kanske inte jag plats och det vore synd för mig (men ni kan ju alltid anmäla er efter mig 😉 ).

IM-hemmet

sjalar på lina

sticka ute

magasin duett

binge

Ån

 

 

4 thoughts on “Sommarsticke 2014

  1. Jag förstår att det varit en fantastisk helg. Jag hade gärna velat vara med men det har aldrig passat tidsmässigt. Nu ska jag hålla utkik efter nästa tillfälle och hoppas kunna delta då.
    Ha det bra! Kram Metta

  2. Så fint! Jag hoppas du återkommer 🙂
    Vi har faktiskt träffats en gång förut. På Granhammar, då bodde jag i Nora/Gyttorp. Minns du?

Kommentera

