Tredje hemlispaketet

Jag har ju redan tidigare meddelat att jag har bästa hemlisvännen och det står jag fast vid. Jag har i tre månaders tid blivit bortskämd å det värsta, en hemlis som verkligen har lagt ned tid och energi på att göra mig glad. Det uppskattas! Här skrev jag om första paketet och här om andra.

Det tredje paket innehåll garn 😉 :

20140502_155807 20140502_155820

Tema rosa och blått kan ju inte träffa mer rätt, när en skämmer bort en Salflingan! Tack snälla Matilda för de fina presenterna!

Jag ska nu ta mig i kragen och skicka i väg mitt sista paket, söderut. Jag har med flit avvaktat för att se om mina två första paket kommit fram och nu när jag (äntligen) vet det törs jag skicka det sista.

One thought on “Tredje hemlispaketet

Kommentera

