I min soffa

I min soffa har jag tillbringat större delen av denna dag, med migrän delar av dagen, men ändå väldigt tillfreds efter första veckan på nya jobbet. I mitten av soffan sitter jag och till höger om mig har en stor del av dagen den här tjockisen legat:

20140405_202535

På andra sidan av mig lite kreativt kaos eller röra beroende på hur en vill se det:

20140405_191057

I övre högra hörnet ser man ett bevis på att jag syndat denna vecka ;), jag har köpt garn. Det stod Saltflingan på det och är glittrigt, vilket kan behövas för lite glamourkänsla när man jobbar långt från all flärd och glamour.

Så förutom att kropp och knopp värker för mycket så har jag det rätt bra, här i min soffa!

3 thoughts on “I min soffa

  1. Ha en fortsatt bra dag där i din soffa, trots migrän!
    Roligt att höra hur glad du är över ditt nya jobb!
    Många har nog svårt att förstå det roliga i ditt yrke, men jag hör ständigt denna ”eufori” över gamla saker/papper/historia från vårt vuxna barn som snart är färdigutbildad arkeolog!

Kommentera

