Plåster

Första vardagen utan att gå till vanliga jobbet, den första av två måndagar(dvs två veckor helt och hållet) som jag är ledig mellan jobben, ägnar jag mig åt att bli i bättre fysiskt skick. Inte genom att träna dock.

20140317_184817

 

Utan genom en kortisoninjektion i knäet. Här kan vi snacka om att ont ska med ont bedrivas! Suck! Jo jag vet att det blir bra men nu när bedövningen släpper och kortisonet tränger sig på i leden då önskar jag mig långt bort och knäet kvar då. Förmår inte ens att sticka och då är det illa.

Fast om ett drygt dygn när det släpper då, då blir det både träning, stickning, syende och annat kul. Just nu är det nog risk för att klickfingret kommer igång, ska leta böcker att ha när mina rätt så långa resor till och från jobbet börjar. Tips mottages tacksamt!

4 thoughts on “Plåster

  1. Det låter verkligen inte roligt med cortisonet:(

    men det är skönt att du skriver att du kommer att må bättre när cortisonet har kickat in:) Jag har inga boktips sådär på rak arm. själv håller jag på att läsa sagan om is och eld (game of thrones) del 4, som är helt ok. men jag tror att man måste gilla fantasygenren för att tycka att den serien är bra:)

  2. Hoppas ditt knä är bättre nu! Din hemlis vill hälsa att månadens paket är lite försenat – det kommer att dröja några dagar till innan det är överlämnat till Posten. Du är inte glömd! 🙂

    • Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Det brådskar inte så ingen stress Hemlisen!

Kommentera

