Tystnad

Det blev tyst här ett tag, livet tog över eller hur en ska uttrycka det. 2014 har verkligen börjat i ett mycket intensivt tempo. Förändringar är på gång, som ni som läser här ofta vet och fler tror jag mig se runt hörnet.

I allt detta som händer och där jag både varit drivande och mer bara mottagare har jag blivit väldigt tyst. Jag som oftast är en pratsam typ är nu en ganska tyst en. Vet inte än om det är bra eller dåligt förmodligen både ock eftersom livet inte är svartvitt. Men när omständigheterna gör en tyst är det mest svart när man är tyst för att livet är lugnt är det skönt. Just nu är det nog både ock.

Tanken är dock att prata mer här på bloggen i alla fall! Hoppas vi ”ses”!

3 thoughts on “Tystnad

  1. med tanke på allt som varit, och med tanke på dom förändringar som är på gång, så kanske lite tystnad skapar ett mentalt vilorum, så att du kan ladda om dina batterier inför allt det nya:)

Kommentera

