21. En grej som får mig att vilja ropa HIGH FIVE i vardagen!

High five vill jag gärna ropa jäkligt högt varje fredag som jag klarat av att jobba en hel arbetsvecka, varje dag på heltid. Det ligger väldigt mycket revansch i den känslan varje fredag men också känslan att jag faktiskt inte är klok. I det ligger också att jag klarat av att ratta runt allt det där som ska göras på hemmaplan också varje dag, ni vet matlagning, disk (sköter iof sönerna), tvätt m.m. Just nu och ett (bra) tag gör jag allt det där på egen hand eller ja tillsammans med mina söner. Så jag borde nog vid närmare eftertanke göra high five varje dag!

One thought on “21. En grej som får mig att vilja ropa HIGH FIVE i vardagen!

  1. jag tror att det är jantelagen som har lärt oss att inte berömma oss själva för ofta!

    kanske dags att förändra det – så det är bra att du också genom att ta upp det påminner oss läsare om att vi lite till mans borde berömma oss själva oftare:)

Kommentera

