15. En grej som gör mig vansinnig i vardagen.

Min första tanke var SL:s (Trafikverket mfl) oförmåga att köra tåg i tid, tala om vad som händer när det inte är rätt tid som gäller.

Men så tömde jag precis en överfull slaskpåse, stängde ett antal köksskåpsdörrar som var öppna och ovan på det byte den tomma toarullen mot en med papper på och tänkte att dessa småsaker som lätt blir några stycken per dag både här hemma och på jobbet är nog det som irriterar mig mest. Så snälla allihopa byt soppåsen när den är full, likaså byt toapappersrullen när den är slut och stäng för f-n skåpsdörrarna ni som är i närheten av mig.

Nu ska jag pusta ut efter en tuff dag med en kopp thé, stickning och handboll!

20140115_191603

3 thoughts on “15. En grej som gör mig vansinnig i vardagen.

Kommentera

