Ska jag?

Ni får inte veta vem jag skulle byta liv med från någon TV-serie, jag kan inte komma på någon, vilket är dagens tema i Onekligens bloggutmaning för januari. Kan bero på att jag följer få TV-serier och CSI som jag sett alldeles för många avsnitt av, där vill jag då rakt inte byta liv med någon. Kattis idé är bra så läs den!

Däremot så är en av dagens stora fundering på om jag ska köpa denna (blivande) kudde eller ej?

rosor1400

Bild lånad från Fingerfärda

Jag ska ju inte köpa garn har jag sagt mig men har inte sagt något om broderier och denna kudde är ju tokfin och skulle göra sig fint här hemma.

Vad säger ni? Det kliar i köparfingret…

 

2 thoughts on “Ska jag?

Kommentera

