Annandagsgöra

image

Jag plockar fram arkivarien i mig, hon som så sällan vill visa sig privat, vill alltid ha betalt säger hon ;). Nu är hon i vart fall mutad och sorterar och organiserar i röran av mönster.  E-arkiv muttrar hon, scanna mumlas det men stickerskan i mig säger nej. Inte utan en padda.
Så det roar jag mig med denna annandag. Kokar risgrynsgröt gör jag också. En promenad är inplanerad och så lite stickning då förstås.

One thought on “Annandagsgöra

  1. så klokt av dig att sortera dina mönster så att du bläddra igenom dom och få ny inspiration när du behöver det:) ordning och reda är aldrig fel:)

    Risgrynsgröt med kanel och socker, det är verkligen gott!

    och en promenad på allt detta, det låter ändå som en ganska bra dag:)

Kommentera

