Förberedd

Jag är helt klart förbereddför morgondagens och advents stora begivenhet Adventsstickning hos Karin! Vi har trotsat väder och vind och åkt till Örebro dagen innan, inte kan Sven hindra mig med att blåsa runt en massa snö inte ;). Vi har också vant smaklökarna med extra god mat i kväll så det redan nu är förberedda (asiatiskt iof i kväll men oj så gott). Nu vilar jag mig i form på ett trevligt och varmt hotellrum och ska sticka mig till rätt stickfeeling också. Så jag är verkligen förberedd.

Som tur är ska jag också vila ut i stan i morgon kväll, så jag kan stanna kvar riktigt länge (eller var det så att jag skulle besöka min pappa på söndag – njae jag minns inte riktigt).

Trevlig kväll alla!

PS Sa jag att jag druckit ett glas vin också (händer sisådär en gång i kvartalet som mest).

3 thoughts on “Förberedd

    • Nä inte jag heller egentligen men jag förebygger förhoppningsvis migrän genom att åka i dag.
      Ska bli kul att ses i morgon!

Kommentera

