Om ni undrar…

Om ni nu undrar hur det gick med mina drömmar för helgen så ska ni inte behöva sväva i ovisshet längre :). Även om det är någon timme kvar av helgen så vågar jag mig på att summera.

Jag har bakat lite, det blev inte så gott som önskat men som sagt bakat har jag.

Tränat, jojomensan ett härligt pass på det lokala Friskis & Svettis blev det i dag.

Jag har inte riktigt hittat det perfekta mönstret till mitt garn (mitt och mitt jag har inte köpt det än det ligger hos Eva och väntar på mig och jag kommer vilken dag som helst).

Jag har inte sytt en tunika till mig, men jag har klippt till en och dessutom ritat av mönster till en tröja. Bra nog!

Jag har både ätit gott och fikat gott men också ätit mindre gott.

Träffat bästa Linda har jag gjort! Och där både fikat och ätit gott och därtill stickat och pratat och pratat 🙂

Jobbat har jag inte gjort! Hoppsan, det får bli kvarsittning på jobbet i veckan :(.

Migrän har jag också hunnit med men bara en kortare sväng.

Jag har inte heller strukit, städat eller slängt skräp men det drömde jag faktiskt inte om att göra heller (och ingen annan i familjen heller vilket de faktiskt kunde ha gjort åtminstone något av det). Det blir säkert väldigt roligt att göra någon kväll i veckan. Eller?

Hoppas ni alla haft en bra helg!

3 thoughts on “Om ni undrar…

  1. Tycker att det låter som en ganska bra helg ändå!
    Fint att du slapp värre migrän!
    Det där med garn som väntar känns igen…… (Hoppade till vid namnet 😀 )

Kommentera

