Boksläppskalas

En mycket härlig lördag har det varit i dag! Bäst var Erikas och Evas Boksläppskalas på Svensk Hemslöjds butik i Stockholm.

Bokrelease Skyltfönster

Mingel Erika

Fint gjort kalas med många inspirerande stickade plagg från boken. Fantastiskt många stickerskor/stickare både bekanta och obekanta, trevliga samtal om stickning, fiffel och arkivering bla.

Boken

Boken då? Den är fantastisk på alla sätt och vis. Den skapar en känsla i mig som jag inte vet hur jag ska förklara, jag blir fridfull och glad, längtar efter att sticka i ull i varma färger, baka bröd och bullar, laga höstiga grytor och soppor m.m. Vet inte vad jag ska kalla den känslan men härlig är den 🙂 Om någon har ett bra namn så skriv gärna det i en kommentar!

3 thoughts on “Boksläppskalas

  1. Det missade jag! Synd 😦
    Jag förstår mycket väl vilken känsla du menar, men kan inte heller komma på något bra ord för att beskriva den.

Kommentera

