Onödigt vetande

 

 

 

 

 

Det cirkulerar en lista bland bloggare just nu, en lista med frågor om bloggaren som väl egentligen kan gå under begreppet onödigt vetande 🙂

Jag hittade den först hos Kattis och hänger på!

Låt som du när du är ledsen sörjer till:

Kan variera men till exempel Curly Sue eller Paid my Dues

Beroende av:

Choklad, stickning och mina nära och kära.

Vem behöver du mest just nu:

För några timmar sedan hade jag svarat min kiropraktor men nu en nära vän eller två nära.

Vad tror folk om dig?

Beror säkert på sammanhanget och om det rör folk jag inte känner mig så spelar det ingen som helst roll.

Vad får du oftast komplimanger för?

Omtänksamhet och att jag kan mycket (på jobbet det sista).

Brukar du skratta för dig själv?

Japp.

Vad står det i ditt senaste inkomna SMS:

OK. Hälsa NN :=). Lelle

Nästa mål i ditt liv?

Att besegra min migrän.

Hur svarar du i mobilen?

Beror på, i tjänsten för och efternamn, privat oftast bara mitt förnamn

Vem ringde dig senast?

Hemligt nummer, ett samtal som jag missade.

Antal timmar sömn i natt:

6 timmar i sträck, med hjälpmedel och ungefär max vad jan sover i sträck på en natt.

Brukar du komma i tid?

För några år sedan hade jag svarat obetingat jag men efter några svängar i väggen har jag lite svårt med tidsplaneringen 😦

När mår du bra?

När jag är i en omgivning som är lugn, tillåtande och vänlig. När jag inte har tokont.

Hur känner du dig nu?

Fredagstrött. Härligt avspänd efter en bra behandling av kiropraktor.

Vanligaste färgen på dina kläder:

Rosa, blått och svart.

Var du aktiv i skolan?

Periodvis

Favoritdryck på morgonen:

Thé!

När brukar du oftast gå och lägga dig?

Mellan 22-23 och gärna en stund på eftermiddagen när jag kan.

Är du blyg?

Sällan men det händer.

Sysslar du med någon idrott?

Inte med idrott som jag tänker mig det men jag försöker träna regelbundet men blandat resultat. I mitt nästa liv ska jag bli handbollsmålvakt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja! Speciellt när det gäller garn

Är du bortskämd?

Jag är priviligerad som lever i ett land som Sverige, är välutbildad, har tillräckligt med pengar osv. Men bortskämd nej, endabarn sägs ju vara det per definition men det är en myt, tycker också att jag fått mer en min beskärda del av utmaningar.

 

One thought on “Onödigt vetande

Kommentera

