Mallig!

Japp jag är mallig! Jag och flerfärgsstickning har haft ett hat/kärleksförhållande så länge jag har stickat och vetat vad flerfärgsstickning är. Det är ju så vackert när andra som kan göra det stickar m flera färger har jag tänkt och argt repat upp mina små försök. Men nu så stickar jag med flera färger och det blir alldeles tillräckligt fint för mig. Mina första vantar och jag tänker sticka dem klara så fint som jag kan.

image

Jag njuter än så länge av varje maska. Det går långsamt,  blir inte på något sätt perfekt.  Men jag njuter!

One thought on “Mallig!

  1. Heja dig!! så fint det ser ut!!

    glöm inte att blocka ut när du har stickat klart – då kommer du att få se den där magiska färdiga effekten, där det ser ut som om du har köpt vantarna i en affär, för att det är så slätt och fint:)

    och tvåfärgsstickade vantar är bra mycket varmare än vantar stickade med en färg!

    Så roligt att du äntligen bestämt dig för att börja sticka med flera färger samtidigt!

Kommentera

