Oj då!

Oj då, snart en vecka sedan förra inlägget, inte riktigt tänkt att bli så lång paus.  Jag har samlat ihop en massa tankar, solat och badat, stickat mm. Gjort färdigt en del saker också men mer om det en annan dag.
I går behövde jag börja på något nytt:

image

Himmel och hav från boken Sommerstrik av Annette Danielsen ( jag ordnar med länkar när jag är vid datorn). En väldigt fin och trevlig stickning,  även om namnet kanske inte passar riktigt med de färger jag vakt.
Det är i alla fall något speciellt med att sticka ”rillor” i flera färger, rogivande och beroendeframkallande på samma gång.
Så nu ska jag återgå till min nya fina stickning :). Vi hörs snart!

2 thoughts on “Oj då!

Kommentera

