I går

I går var en sån där dag när jag gjort bäst i att bara sitta still och läsa Lantliv och sticka långa varv slätstickning på min Boxy.

27 juni 007

Det gjorde jag delar av dagen, de bästa delarna av dagen.

Resten av dagen fumlade jag, tappade saker, slog i tår och fingrar, kladdade, stickade fel och hann även med en mindre migränattack. Det ena hänger ihop med det andra som hänger ihop med det tredje  jovisst är det så.

27 juni 004

Så ihopstickningen av ena axeln på Trekantsområdet blev på utsidan istället för insidan för att ta ett exempel.

Nåja i dag är det en ny dag som ju bara kan bli bättre….

5 thoughts on “I går

  1. Hur går det med Trekantsområdet från Geilsk, är du klar? Håller också på med den men har inte kommit så långt än. Tänkte höra om man ev. kunde få lite hjälp med översättningen av mönstret om det skulle köra ihop sig. Inte så lätt med danska.
    Häls. Susanne

    • Hej Susanne! Den är klar sånär som på kantningen av ärmhål och hals. Jag hjälper gärna till med mönstret om jag kan, maila mig på saltflingan@yahoo.com så svarar jag efter bästa förmåga. Vi hörs!

Kommentera

