Pausinlägg

Jag återkommer med rapport från Danmark men tar en paus med en lista som jag hittade hos Annas garndrömmar. Lite annorlunda så därför föll jag för den.

TIO ROLIGA SMÅ SAKER JAG SKULLE VILJA HA JUST PRECIS NU (alltså inte kategorin ett långt liv, friska barn och en miljonvinst på lotto)

Andas in, tänker efter. Nu kör vi:

1. En stor blombukett.

2. Hjälp att inreda min lilla balkong så den blir en ”grön oas”.

3. Bättre TV-program på måndagar.

4. Klippa håret (ska jag iof göra på onsdag men jag hade gärna suttit här med nyklippt hår nu)

5. Fler ”finstickor” så jag kan börja på fler stickningar (de från Danmark :))

6. Oväntat besök från en god vän

7. En veckas lugn och ro på ett mysigt ställe alldeles själv

8. Lära mig danska (svårt att ordna precis just nu)

9. Prova mer lakritssorter från Lakritsroten

10. En läsplatta

 

One thought on “Pausinlägg

Kommentera

