En korg med garn från Danmark

Hemma igen från Danmark och den fantastiska stickresan som Sticka arrangerade. Det är otroligt många intryck att smält såväl garnrelaterade som andra. Åerkommer med mer från resan i veckan. Denna gång får ni en liten förhandstitt på allt det fina jag köpte.

Efter att ha tittat in i min vinterjobbgarderob, där grått, svart och mörkt blått stod för säkert 90 % av färgerna så var min enda målsättning med resans inköp -färgglatt på mitt vis. Tycker att jag lyckades rätt bra 🙂

korgen

Korg 2

Korg 3

8 thoughts on “En korg med garn från Danmark

  1. ÅH så härligt!
    Jag är inte mycket ”rosa”, men särskilt de där härvorna ser ut att vara av min ”typ rosa”;D
    Det kommer att bli vackert det där!

Kommentera

