Halvvägs!

Min Hallon & Blåbärströja har nu kommit halvvägs:

20130506_204549

Så här långt har jag aldrig uthärdat at sticka i lin! Tror att de fyrkantiga stickorna underlättar lite. Annars är linet strävt och kräver mer än annat garn lite som livet är för mig just nu, lite strävt och krävande, men jag envisat vidare i båda fallen.

Men Sverige får faktiskt lov att vända matchen nu!

One thought on “Halvvägs!

  1. Så fin den blir:)

    lin är besvärligt att sticka med, men för mig har det alltid varit värt allt besvär. Jag hoppas att du tycker att det var värt allt besvär när du blir klar med stickningen:)

Kommentera

