Ordning!?

När det inte är någon ordning på viktigare delar av ens liv så kan man tycker jag med fördel fokusera på att få ordning på något i det lilla istället. Det känns så väldigt mycket mer lätthanterligt och disraherar väl en del.

Fast litet och litet, jag påbörjade projektet ”fåplats med en massa garn, stickningar, tyger mm på en alldeles för liten yta” i helgen. Insåg då att jag hade 15 pågående projekt i mina två korgar (och då räknade jag inte de som är i stadiet  ”sy ihop mig”) Fick god hjälp av KM som köpte diverse förvaringsboxar av olika slag. Jag föll pladask för dessa:

Svart låda

Tänkta att ge mer över syn så att mer blir färdigt. Jo jag var inne på att jag borde ha mindre antal stickningar igång men tänkte om stickning ska vara kul så det blir inget med det. Sådetså!

2 thoughts on “Ordning!?

Kommentera

