African flowers

Semesterdag i dag, jag behövde vila lite från jobbet. Som alltid när arbetsveckan är slut, oavsett om jag jobbar 5 dagar, 3 dagar eller något annat så kommer migränen och gör mig sällskap. Ett tydligt mönster som inte gärna kan bero på något annat än stress. Hoppfulla besked i veckan dock från min naprapat och han kollega som är kiropraktor att det går att behandla och träna bort. det tror jag stenhårt på. Tills dess bara att göra det bästa av dessa dagar när migränen gör mig sällskap, sova, vila och när det går handarbeta.

Denna gång blev det African flowers som blev mitt sällskap, otroligt roligt att göra, jag förstår verkligen att det blvit så populärt att göra dessa. Garnet som jag har är dels nyinköpt (för ett år sedan men ädnå) dels restgarner vilket känns bra.

African flowers 002

Restgarnerna till vänster och garnet köpt till detta projekt till höger. Det till höger är garner från Regnbågen det till höger en bladning från Regnbågen och Huskroken.

Tanken är att rutorna ska bli något till sovrummet som går i de färgerna som jag köpt. Troligvis en kudde, så långt räcker förmodligen orken. Men vi får se…

African flowers 007African flowers 006African flowers 004

2 thoughts on “African flowers

  1. Snygga färger du har valt!

    Trist med migränen förstås:( jag hoppas att du hittar sätt att få bukt med den, så att den kommer mera sällan!

Kommentera

