Undrens tid!

Undrens tid är tydligen inte förbi.

Bild

Jag känner ett stort sug efter att sy ihop de plagg jag har som är färdigstickade! Jag väljer det framför att börja på nytt eller fortsätta med annat (inte alltid men ofta när det gäller det senare). Bäst att passa på så länge känslan finns kvar.

Extra glad är jag för att jag snart har monterat just denna kofta, den stickandes under en svår period i mitt liv och efter det har jag inte ens velat se den. Men nu så och fin blir den dessutom :).

One thought on “Undrens tid!

  1. det är ett roligt stadium – när drivkraften att avsluta tidigare projekt är starkare än att börja med nya:) extra roligt att du är nöjd med just denna kofta – som för övrigt ser ut att bli jättefin!

Kommentera

