Löfte till mig själv

Jag lovar att snart skriva om stickning igen (eftersom det här sägs vara en stickblogg) och om den fantastiska helgen i Granhammar förra helgen.

Men efter ytterligare en kraftig migränattack efter en alldeles för stressig vecka så har jag nu lagt in träningsmål på Funbeat och om jag också uttalar dessa mål/löften till mig själv här med så blir det, tror jag, ännu lättare att nå målen och hålla mina löften till mig själv. Målen är kanske högt satt men då får det vara så.

Målet är att träna, valfritt vad, 12 gånger på en månad cirka en timme per gång. Tanken är att kicka ut migränen ur mitt liv, ge lederna stöd av aktiva muskler, minska stressen och förstås må bra av alla träningsendorfier.

Heja mig!!

8 thoughts on “Löfte till mig själv

  1. instämmer med alla andra – heja dig!!!

    man mår så mycket bättre när man är vältränad, och man orkar så mycket mera! jag är det inte längre, men jag har som målsättning att börja träna igen:)

  2. Hej Boel! Det här är Gisela från bilresan hem från Fattigskogen. 🙂 Först nu har jag landat efter Fattigskogen och Finland och skolstart så att jag orkar börja titta runt i bloggar. Vilken bra målsättning du har! Starkt! Du inspirerar! Bra gjort att orka tänka så trots migrän och värkande leder. Pepp pepp!!

Kommentera

