Shoppingdrömmar

Det kom ett mail i dag från Litet nystan som meddelande att man, dvs just jag, skulle få 10 % på Hanne Falkenbergs stickkit om man beställde mellan vissa datum. Detta satte i gång shoppingsdrömmandet sådär lagom till tretröttheten.

Jag kikade runt lite på Hannes hemsida och blev vansinnigt sugen på denna och lite annat. Å andra sidan ska jag till Göteborg nästa vecka och där finns det ju rätt många trevliga garnbutiker har jag för mig. Och dessutom innehöll senaste numret av Interwave flera fina saker jag vill göra.

Stackars mig som måste ägna så mycket tid åt att drömma om att köpa garn 😉

2 thoughts on “Shoppingdrömmar

  1. Nr 5 är nog mer min färg. Men idag fick jag en avi om att garnet från Garntjänsts rea kommit. (Fast inte ända fram till disken visade det sig när maken kom med min lapp.) Så nu har jag garn för min tredje swagger, den här gången återigen i originalfärgen.

Kommentera

