Olydig

Jag har inte alls följt mina intentioner från förra söndagen och sytt ihop min tröja, istället har jag ägnat större delen av veckan åt att börja på nya stickningar och i kväll repat upp tre stycken som aldrig hade blivit klara av olika skäl. Det känns väldigt befriande att repa upp dem.

Två av dem fastnade på bild, om än dåliga blixtbilder. Den översta en fd Kim Hargreaves tröja stickade med förstora stickor i en förstor storlek, den nedre en Anne som jag aldrig kom vidare med efter spetsen nederst. Dessutom har jag repat upp en rosa bomullskofta som jag inte vill ha.

Det känns väldigt skönt att ha gjort sig av med dessa surdegar och på köpet får jag en massa kablar och stickor lediga! Vad jag ska ta tag i nästa vecka vet jag inte än men jag har ju kvällen på mig att fundera…

3 thoughts on “Olydig

  1. Så härligt att du har tagit dig i kragen och fixat det. (Det borde nog jag också göra!) Du kan känna dig nöjd. Hoppas bara att garnet blir något bra nu. Kram

  2. Inte illa ändå, du har ju minskat UFO-högen med hela TRE projekt !!!
    Jag är lite nyfiken på min egna UFO-hög, kommer jag välja att repa upp något, ja, det återstår att se!!

    Åh! Vad fin UFO-v.40 ser ut !!!
    Hur har det gått – färdig?
    Nyfiken på hur den ser ut!

    Fortsatt lycka med UFO-högen!

Kommentera

