En till!

En till sjal till klar och det är en till Ishbel! Och jag håller med Karin om att Ishbel är beroendeframkallande, jag skulle kunna gör en till bums.

Garn: Malabrigo Sock färg côte dázure inköpt på Hamilton Design. Detta garn i denna färg kommer jag definitivt att sticka mer i – så härligt.

Mönster: Ishbel en av alla Ysoldas härliga mönster.

Stickor: Knit pro i den storlek som anges i mönstret.

Så nu har jag en stor och en liten Ishbel!

Sist men inte minst – Tack alla som kommenterat min Haruni! Jag blir lite röd och kinderna och glad i hjärtat!

8 thoughts on “En till!

  1. Men milde tid, hur har du hunnit????? Den här är helt underbar också, men sjalar är dryga, visst är de? Eller är det bara jag som blir lite extra långsam när det gäller spets?

    Ljuvligheter alltihop!

    Ha det så gott!

  2. Ser att du också är fast i träsket.
    Är också sugen på att sticka en Ishbel, dina är väldigt fina, skoj att dom blir både stora och små, lite variation är ju aldrig fel.

    Ha en go helg på er.
    Eva.

  3. Så fin den blev! Jag har också snöat in på Ishbel. Jag har gjort två hittills. Jag är ruskigt sugen på en mörkblå sjal överhuvudtaget och det garnet du har använt var ju fantastiskt fint! Förmodligen lättare att få tag på än Wollmeise :).

Kommentera

