Tack!

Jag är så glad  för att jag för några år sedan bestämde mig för att börja blogga. Aldrig kunde jag tro att jag skulle lära känna så många härliga människor både IRL och virtuellt – men det har jag alltså gjort och för det är jag så väldigt glad och tacksam. Att som i går skriva ett inlägg om sjukdom och smärta och få så många härliga kommentarer värmer och lyfter. Att dessutom få en utmärkelse inte bara från en person utan fyra gör mig larvigt glad. Eva, Eva, Linda och Sanna gav mig denna utmärkelse:

Tack allihopa! Jag väljer att inte skicka den vidare till några namngivna personer eftersom den gått runt ett tag men alla ni som är här och hälsar på känn er ”utmärkta”!

2 thoughts on “Tack!

  1. En stor kram till dig!! Jag önskar så att livet såg lite annorlunda ut så att vi kunde hinna med en fika en dag. Men jag får inte ihop det. Snaaart är det dock Grötö, och då får vi massor av prat- och sticktid tillsammans :). Gläder mig massor!

Kommentera

