Rosa äger!

Jag kämpar vidare med att hålla fokus på rätt saker dvs stickning men det är lite svårt när läkare, annat sjukvårdsfolk och arbetsgivaren envisas med att krångla på olika sätt. Bara så att ni vet så är jag en vuxen människa som har rätt att känna precis som jag gör, jag har precis så ont som jag säger (smärta är subjektivt) och jag är inte krånglig när jag ställer krav på vare sig sjukvården eller arbetsgivaren. Allt detta vet ju ni som läser här men jag behöver påminna mig själv efter samtal som jag haft senaste dagarna.

Det rosa då:

Min OS-stickning Tea leaves for me. Jag tänker på sorbet när jag stickar på den, det är en njutning även om jag kan tänka mig att varven blir långa om ett tag.

Mera rosa finns det i min närhet som glädjer:

Två av mina favorit blommor, Hibiskus och Tulpaner. Nu är tulpanerna mer röda än vad bilden visar men vackra oavsett.

Rosa äger!

3 thoughts on “Rosa äger!

Kommentera

