Blogga -jag?

Det vill sig inte just nu med bloggandet. Det är inte så att jag inte hinner eller vill men på något sätt är det väldigt långt mellan tankarna i huvudet och mina fingrar. För i tanken har jag skrivit fler inlägg senaste veckan:

* Om min fina present från Yll & Tyll som jag fick av KM i fredags.

* Om mitt besök hos Eva i Stäket i torsdags.

* Om mitt möte med lille V:s skola i måndags.

* Om kafkaliknande telefonsamtal med sjukvården för att få tid för ett läkarbesök hos reumatologen.

* Om mina färdiga vantar som jag använder varje, varje dag och som jag dessutom fotat i någorlunda dagsljus.

* Om vad jag ska sticka under OS (ravelrystickningen)

Ja inte saknar jag uppslag i alla fall. Någon har i en kommentar tidigare skrivit att när man börjar skriva om sin bloggtorka så är man på g igen. Jag hoppas på det och hoppas att ni har tålamod med det magra bloggandet.

8 thoughts on “Blogga -jag?

  1. Jag läser när du skriver och jag struntar i om det är ofta eller sällan.
    Du ska skriva när du har lust, tycker jag.
    Ha en skön onsdag!

  2. Man skall skriva så ofta som man själv har lust med, bloggandet bör inte vara något tvång. Som dom övriga skriver så läser jag också när du väl skriver och bryr mig inte om hur ofta det blir.

    Ha det gott.

  3. Tycker du skriver storartat mycket för att inte ha ngn blogglust! (SJälv har jag inte mkt lust ö h t medan jag bara går här o väntar o väntar på en operation som aldrig tycks bli av…)
    Ha det fint!

  4. Väntar så gärna på dina inlägg, då det alltid är lika trevligt att läsa din blogg. Det är inte alltid så lätt att få ner sina tankar på pränt. Huvudsaken är att det inte beror på att du mår dåligt.

    Grattis på namnsdagen i efterhand! Ha en bra fortsättning på veckan! Kram

Kommentera

