Riddarmaskan på utflykt

I dag var Riddarmaskan på sin första utflykt. Vi tog oss hela (den korta) vägen till Jakobsberg och Evas butik. Bättre val kunde vi inte gjort tycker jag för vår första utflykt. Vi var inte många men vi som var där hade mycket trevligt – Eva bakar en fantastiskt god kladdkaka som vi bjöds på.

IMG_4430IMG_4426

IMG_4431IMG_4427

Tack Eva och Linda, Kicki, Birgitta och Margareta för en mycket mysig eftermiddag! Om någon undrar om jag köpte något garn så är svaret ja.

Riddarmaskan är just nu utan lokal eftersom Riddersviks café stängt för säsongen. Men vi tänker satsa på att ses åtminstone en gång till innan jul och det blir då på första advent. Då hoppas jag att vi kan vara i den gemensamma lokal som finns i föreningen där jag bor. Vi återkommer om det så fort vi vet mer.

3 thoughts on “Riddarmaskan på utflykt

  1. Så synd att jag missade Eva-utflykten p.g.a. Den Stora Snuvan.
    (Förresten kan jag meddela att VC säger att man bör ta vaccinationen även om man redan drabbats av svinens vrede)
    Hoppas få se er kring 1:a advent iaf!

Kommentera

