Tjänsteresa

Sitter i första klass på X2000 som susar söderut mot Malmö dit jag ska och nätverka bland annat. Träffa andra som jobbar med samma sak som jag vilket jag inte gör till vardags. Känns lyxigt i alla fall nu efter Linköping när de flesta klev av och lugnet la sig (undantaget mannen framför mig som snarkar högt). Lyxigt för att det är just lugnt och stilla, lyxigt för att jag inget annat behöver göra än att sitta här, visst jag måste förbereda en del eftersom jag är samordnare för träffen men jämfört med en förmiddag på jobbet så är det så skönt. Skönt ska det också bli med några nätter på hotell alldeles för mig själv. Jag hoppas hinna besöka någon trevlig garnbutik i Malmö och även Stoff & Stil.

Nu ska jag ta tag i det sista som ska förberedas…

 

5 thoughts on “Tjänsteresa

  1. Ha det gott i Skåne! Har du tid så är det stickcafé hos Ebbas(Bytaregatan) i Lund onsdag kvaäll kl. 18-20 .
    Eva i Lund

Kommentera

