Mors dag – en tjuvstart

Mors dag är det ju inte förrän i morgon men jag har haft en kanondag i dag och eftersom jag är mamma och har tillbringat dagen på bästa sätt så kan man väl säga att jag tjuvstartat (eller så är det bara en krystad start på ett inlägg). Hur som helst så har jag tillbringat dagen i gott sällskap:

IMG_3634

På ett trevligt ställe med gott fika, vackra blommor och vackra omgivningar. Som lite extra krydda fick vi se ett brudpar också:

IMG_3635

En del  stickat blev, det för min del muddar (ska bli presenter till några skolfröknar) och Linda stickade på ett ljuvligt linne, som jag bara måste göra ett jag med. En hel del blommor köpte vi också så nu har jag sysselsättning i morgon.

Tack Linda för en härlig dag!

One thought on “Mors dag – en tjuvstart

Kommentera

