Och vinnare är….

…inte en utan tre! Egentligen skulle jag vilja skicka något till er alla men det blir lite väl dyrt och kanske till och med tomt i garnsamlingen då. Men tre vinnare får det bli eftersom jag är helt överväldigad över att det kom så många kommentarer och så mycket klokt skrivet i dem. En stor kram till er allihopa!

Det utlovade gröna garnet går till Ilsefin som fru Fortuna plockade upp som vinnare! Sedan drog  jag med fru Fortunas hjälp två till och det blev Metta och Evelinah som får varsin liten överraskning förhoppningsvis lagom till påsk. Mejla mig era adresser på saltflingansnabelayahoo.com så skickar jag garnet så snabbt jag kan.

I dag ska jag köpa en fin skrivbok för att bland annat skriva in en egen måbralista som Evelinah tipsade om. En lista med vad jag kan äta när illamåendet av medicinen kommer ska jag också skriva för det är också svårt att komma ihåg när jag sitter där och mår pyton. Men först av allt ska jag gå ut en stund och bara njuta av vårsolen.

3 thoughts on “Och vinnare är….

  1. Så glad jag blev när jag fick se mitt namn på din blogg och att jag ska få en liten överraskning. Den ser jag fram emot och tackar så mycket på förhand. Ska genast maila min adress.

    Jag hoppas verkligen att det inte ska dröja så länge tills vi får träffas i verkliga livet. Kanske någon gång när jag kommer till Stockholm.

    Ha en bra vecka. Kram

Kommentera

