Earth hour – hemma hos oss

Hemma hos oss i går, strax efter 20:30

img_0108 img_0109

Tre femtedelar av familjen njuter av levande ljus och sällskapsspel (dottern njöt av att kunna gå på krog med 18 års gräns och KM grejade på sitt håll). Något att göra om fler gånger tyckte vi tre, betydligt mysigare än att sitta framför varsin skärm (TV, dator etc) som  vi vanligen gör på lördags kvällar. Jag undrar bara hur det kom sig att jag fick alla ”svåra bokstäver” i Alfabet, Q,X, Z och två C:n och de flesta av dem på slutet när alla vokaler var slut?

4 thoughts on “Earth hour – hemma hos oss

  1. Ja, det var bara SÅ mysigt! Tänk att man ska behöva hota med Earth Hour för at få maken att stänga av tv-n…
    Är också inne i en virkperiod. Vad kul det är!

  2. Va kul att du funderar på att hälsa på oss.
    Vi har öppet Torsd-Fred 14-18.00 Lörd-Sönd 12-16.00
    På påskafton jobbar inte jag i butiken och det skulle vara så kul att träffa dig så jag hoppas du kan någon annan av dagarna.
    Säg vem du är när du kommer så jag inte missar dig.
    Jag försökte maila dig men fick tillbaka mailet så jag hoppas du läser detta istället.
    Vi ses Hälsningar Karin

Kommentera

