Tyst

Tyst har det varit på bloggen ett tag nu och tyst behöver jag ha runt omkring mig nu och ett tag framöver.

Tyst så att smärtan i mig stillar sig lite.

Tyst så att jag kan tänka tankar som behöver tänkas hela vägen tills det känns färdigt.

Tyst så jag kan tänka igenom hur jag ska förhålla mig till till både nya besked om vad som orsakar det onda (inget livsfarligt eller så men ändå så att det kräver förändring) och allt det ”gamla” för det hänger på något sätt ihop. Tänka igenom hur jag ska få ett liv som går ihop. Tänka igenom vad som är viktigt och vad som är jag.

9 thoughts on “Tyst

  1. Jag önskar dig lugn och ro så att du kan fundera och sortera tankarna ordentligt och komma fram till något bra.
    Ta hand om dig! DU är viktig!

  2. Förstår att du behöver lite tid med dig själv. Hoppas att allt blir bra och att du snart känner att du vill komma tillbaka till bloggvärlden igen!

Kommentera

