Varva ner

Jag har varit i väg på en superhärlig helg med det mesta av det som gör livet härligt –  härligt garn och stickor, trevligt sällskap, god mat och mysig miljö – allt detta tillsammans blir ”Varva ner” en stickhelg i Roslagen.

Bilder sägs ju säga mer än tusen ord (fast då ska man helst ha en kamera som inte jävlas med en och lägger av):

    

Så nu har jag gjort mina första provlappar!! Ja jag tyckte det var roligt men jag kan inte lova (än) att det är en ny vana. Vi stickade med lyfta maskor på olika sätt, ett roligt och effektfullt sätt att sticka på. Vad jag stickade under helgen får jag återkomma till när kameran återhämtat sig.

Tack alla ni som kommenterat mitt förra inlägg om anpassad studiegång, det betyder så mycket att få detta stöd.

3 thoughts on “Varva ner

  1. Det låter som en riktigt härlig helg, en riktig ladda-batterierna sådan. Det kunde du behöva efter all frustration, hoppas du kommer att ha nytta av det tills nästa tillfälle ges!

    Så läcker din Candle Flame är! Underbart glada färger.

    Ha det så jättegott!

Kommentera

