En vinnare utsedd

Så kul det var att ha en utlottning på bloggen!! Kul med alla kommentarer både från er som brukar skriva och från er som inte lämnat synliga avtryck förut, ett par nya bloggar har jag hittat och det är alltid kul! Det här ska jag definitivt göra om snart.

Men vem vann då?

I brist på lottdragningshund så ställde storasyster snällt upp:

 22 lappar numrerades som motsvarar den kommentarnummer var och en har. Alltihop las i lottdragningsmössan:

 Och vinnare blev nummer 14, Britt-Marie, som snart får ett paket söderifrån med ett rosa garnnystan (vi hörs om adress via mejlen).

I helgen har jag trotsat min elaka tands efterdyningar och varit på ett fantastikst 50-års kalas på Julita herrgård. Jag har i en fantastiskt fin miljö fått umgås med många trevliga människor ( de flesta med slöjd som hobby eller yrke), äta god mat (lite svårt dock med tanke på tanden) och faktiskt fått åka i väg med KM utan barn för första gången på ett år (gången innan det flera år tidigare).  Tack Storasyster, storebror och lille V för att ni höll sams hemma så vi kunde åka i väg. Så härligt:

   

Dessa bilder och några till samt alla trevliga samtal tar jag med mig, i minnet, in i den nya arbetsveckan som börjar snart.

4 thoughts on “En vinnare utsedd

  1. Grattis till Britt-Mari och surt sa räven… jag som höll så många tummar ha ha!
    Verkligen skönt att din trut inte gav dig problem i helgen, när det går som det ska med penicillinte och allt så brukar det inte vara någon fara.
    Kram

  2. Tusen tusen tack, jag brukar inte vinna något så det var extra roligt.

    HURRA vilken tur jag har, nu ska jag gå och njuta av det hela veckan.

    Tänk tankdvärk och tandläkare, huvvvva så hemskt. Min tandläkarskräck är enorm.

    Kram och tack igen

  3. I brist på ”lottdragningshund” är det ju tur att du har en så snäll dotter. Annars man kanske skulle ”hyra” ut Ruffs tjänster! 😉 Han är ganska billig! Lite hundgodis eller så!! 🙂

Kommentera

